שמחת תורה / שומע תפילה - פתח שער - הרב זמיר כהן מסביר את משמעות החג והשמחה.

ערב שמחת תורה, יום שני, כא בתשרי תשפב, הדלקת נרות 18:00, צאת החג 19:06.שישו ושמחו בשמחת תורה, ותנו כבוד לתורה!. ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: ביום זה קוראים את הפרשה האחרונה בתורה, פרשת וזאת הברכה, ומיד אחריה את . חג שמחת תורה מציין את חתימת קריאת ספר התורה ותחילת קריאתו מחדש. המידע בדף זה עוסק בחג שמחת תורה ובמנהג ההקפות.

ערב שמחת תורה, יום שני, כא בתשרי תשפב, הדלקת נרות 18:00, צאת החג 19:06.שישו ושמחו בשמחת תורה, ותנו כבוד לתורה!. שיעור ×'×
שיעור ×'×"יסטורי×" עם ×"×'ל שמחת תור×" from www.ynet.co.il
להלן זמני הדלקת נרות ויציאת החג, בערים שונות בארץ ובעולם. ציור מדהים של שמחת תורה בבית הכנסת ליבורנו שבאיטליה נותן לנו הצצה למעגלי הריקודים של לפני כמעט מאתיים שנים; המידע על שני החגים מובא בעמוד זה לעתים בגלוי ולעתים ברמזים . תמונה של ספר תורה ודגלי שמחת תורה עם הכיתוב: חג שמחת תורה מציין את חתימת קריאת ספר התורה ותחילת קריאתו מחדש. לוח המודעות נועד להזכיר לתלמידים מידע בסיסי אודות שמחת תורה ושמיני עצרת, מידע שלמדו בוודאי בשנים. שמחת תורה הוא מועד יהודי, המציין את סיום המחזור השנתי של קריאת התורה והתחלת מחזור חדש. אדם המבטיח לתת ואינו מקיים דומה לעננים (=נשיאים) ורוח שאין עמם גשם.

ציור מדהים של שמחת תורה בבית הכנסת ליבורנו שבאיטליה נותן לנו הצצה למעגלי הריקודים של לפני כמעט מאתיים שנים;

המידע בדף זה עוסק בחג שמחת תורה ובמנהג ההקפות. לוח המודעות נועד להזכיר לתלמידים מידע בסיסי אודות שמחת תורה ושמיני עצרת, מידע שלמדו בוודאי בשנים. חג שמחת תורה מציין את חתימת קריאת ספר התורה ותחילת קריאתו מחדש. תמונה של ספר תורה ודגלי שמחת תורה עם הכיתוב: המידע על שני החגים מובא בעמוד זה לעתים בגלוי ולעתים ברמזים . אודות החג, שבת בראשית, טקסטים של איחולים וברכות לדוגמה לשמחת תורה, אילו מנהגים יש בשמחת תורה ומהן הקפות. ציור מדהים של שמחת תורה בבית הכנסת ליבורנו שבאיטליה נותן לנו הצצה למעגלי הריקודים של לפני כמעט מאתיים שנים; להלן זמני הדלקת נרות ויציאת החג, בערים שונות בארץ ובעולם. ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: הרב זמיר כהן מסביר את משמעות החג והשמחה. אדם המבטיח לתת ואינו מקיים דומה לעננים (=נשיאים) ורוח שאין עמם גשם. הציור צויר לאחר ביקור של סולומון . שמחת תורה הוא מועד יהודי, המציין את סיום המחזור השנתי של קריאת התורה והתחלת מחזור חדש.

שמחת תורה הוא מועד יהודי, המציין את סיום המחזור השנתי של קריאת התורה והתחלת מחזור חדש. לוח המודעות נועד להזכיר לתלמידים מידע בסיסי אודות שמחת תורה ושמיני עצרת, מידע שלמדו בוודאי בשנים. הרב זמיר כהן מסביר את משמעות החג והשמחה. ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: ציור מדהים של שמחת תורה בבית הכנסת ליבורנו שבאיטליה נותן לנו הצצה למעגלי הריקודים של לפני כמעט מאתיים שנים;

אדם המבטיח לתת ואינו מקיים דומה לעננים (=נשיאים) ורוח שאין עמם גשם. שמחת תור×
שמחת תור×" (×—×' סוכות שני) from www.drorim.net
המידע בדף זה עוסק בחג שמחת תורה ובמנהג ההקפות. ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: תמונה של ספר תורה ודגלי שמחת תורה עם הכיתוב: ציור מדהים של שמחת תורה בבית הכנסת ליבורנו שבאיטליה נותן לנו הצצה למעגלי הריקודים של לפני כמעט מאתיים שנים; הציור צויר לאחר ביקור של סולומון . אודות החג, שבת בראשית, טקסטים של איחולים וברכות לדוגמה לשמחת תורה, אילו מנהגים יש בשמחת תורה ומהן הקפות. לוח המודעות נועד להזכיר לתלמידים מידע בסיסי אודות שמחת תורה ושמיני עצרת, מידע שלמדו בוודאי בשנים. ערב שמחת תורה, יום שני, כא בתשרי תשפב, הדלקת נרות 18:00, צאת החג 19:06.שישו ושמחו בשמחת תורה, ותנו כבוד לתורה!.

ביום זה קוראים את הפרשה האחרונה בתורה, פרשת וזאת הברכה, ומיד אחריה את .

שמחת תורה הוא מועד יהודי, המציין את סיום המחזור השנתי של קריאת התורה והתחלת מחזור חדש. ביום זה קוראים את הפרשה האחרונה בתורה, פרשת וזאת הברכה, ומיד אחריה את . ערב שמחת תורה, יום שני, כא בתשרי תשפב, הדלקת נרות 18:00, צאת החג 19:06.שישו ושמחו בשמחת תורה, ותנו כבוד לתורה!. אדם המבטיח לתת ואינו מקיים דומה לעננים (=נשיאים) ורוח שאין עמם גשם. המידע בדף זה עוסק בחג שמחת תורה ובמנהג ההקפות. להלן זמני הדלקת נרות ויציאת החג, בערים שונות בארץ ובעולם. אודות החג, שבת בראשית, טקסטים של איחולים וברכות לדוגמה לשמחת תורה, אילו מנהגים יש בשמחת תורה ומהן הקפות. ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: תמונה של ספר תורה ודגלי שמחת תורה עם הכיתוב: לוח המודעות נועד להזכיר לתלמידים מידע בסיסי אודות שמחת תורה ושמיני עצרת, מידע שלמדו בוודאי בשנים. ציור מדהים של שמחת תורה בבית הכנסת ליבורנו שבאיטליה נותן לנו הצצה למעגלי הריקודים של לפני כמעט מאתיים שנים; המידע על שני החגים מובא בעמוד זה לעתים בגלוי ולעתים ברמזים . במשך שנים רבות, המנה העיקרית בתפריט ההתחדשות היהודית הפלורליסטית הייתה המגע המחודש עם ארון הספרים .

המידע על שני החגים מובא בעמוד זה לעתים בגלוי ולעתים ברמזים . להלן זמני הדלקת נרות ויציאת החג, בערים שונות בארץ ובעולם. הרב זמיר כהן מסביר את משמעות החג והשמחה. ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: אדם המבטיח לתת ואינו מקיים דומה לעננים (=נשיאים) ורוח שאין עמם גשם.

להלן זמני הדלקת נרות ויציאת החג, בערים שונות בארץ ובעולם. ספר מאסף לכל ×
ספר מאסף לכל ×"אמונות וא×'×"ות ומ×"רשים ×"מפוזרים ×'כל שש×" ס×"רים from rosetta.nli.org.il
להלן זמני הדלקת נרות ויציאת החג, בערים שונות בארץ ובעולם. המידע על שני החגים מובא בעמוד זה לעתים בגלוי ולעתים ברמזים . אודות החג, שבת בראשית, טקסטים של איחולים וברכות לדוגמה לשמחת תורה, אילו מנהגים יש בשמחת תורה ומהן הקפות. אדם המבטיח לתת ואינו מקיים דומה לעננים (=נשיאים) ורוח שאין עמם גשם. הציור צויר לאחר ביקור של סולומון . ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: תמונה של ספר תורה ודגלי שמחת תורה עם הכיתוב: לוח המודעות נועד להזכיר לתלמידים מידע בסיסי אודות שמחת תורה ושמיני עצרת, מידע שלמדו בוודאי בשנים.

תמונה של ספר תורה ודגלי שמחת תורה עם הכיתוב:

המידע בדף זה עוסק בחג שמחת תורה ובמנהג ההקפות. ביום זה קוראים את הפרשה האחרונה בתורה, פרשת וזאת הברכה, ומיד אחריה את . לוח המודעות נועד להזכיר לתלמידים מידע בסיסי אודות שמחת תורה ושמיני עצרת, מידע שלמדו בוודאי בשנים. המידע על שני החגים מובא בעמוד זה לעתים בגלוי ולעתים ברמזים . במשך שנים רבות, המנה העיקרית בתפריט ההתחדשות היהודית הפלורליסטית הייתה המגע המחודש עם ארון הספרים . שמחת תורה הוא מועד יהודי, המציין את סיום המחזור השנתי של קריאת התורה והתחלת מחזור חדש. להלן זמני הדלקת נרות ויציאת החג, בערים שונות בארץ ובעולם. חג שמחת תורה מציין את חתימת קריאת ספר התורה ותחילת קריאתו מחדש. ערב שמחת תורה, יום שני, כא בתשרי תשפב, הדלקת נרות 18:00, צאת החג 19:06.שישו ושמחו בשמחת תורה, ותנו כבוד לתורה!. הרב זמיר כהן מסביר את משמעות החג והשמחה. ברכת הדלקת נרות בשנה רגילה: הציור צויר לאחר ביקור של סולומון . ציור מדהים של שמחת תורה בבית הכנסת ליבורנו שבאיטליה נותן לנו הצצה למעגלי הריקודים של לפני כמעט מאתיים שנים;

שמחת תורה / שומע תפיל×" - פתח שער - הרב זמיר כהן מסביר את משמעות החג והשמחה.. במשך שנים רבות, המנה העיקרית בתפריט ההתחדשות היהודית הפלורליסטית הייתה המגע המחודש עם ארון הספרים . הרב זמיר כהן מסביר את משמעות החג והשמחה. המידע בדף זה עוסק בחג שמחת תורה ובמנהג ההקפות. חג שמחת תורה מציין את חתימת קריאת ספר התורה ותחילת קריאתו מחדש. ערב שמחת תורה, יום שני, כא בתשרי תשפב, הדלקת נרות 18:00, צאת החג 19:06.שישו ושמחו בשמחת תורה, ותנו כבוד לתורה!.